Interneta komunikācijas tendences šogad – kādas tās būs?
Šogad, tendences rāda, ka internetā komunikācija radikāli nemainīsies.
Protams, būs gaidāmas dažas pārmaiņas, jo daudzas lietas attīstās un būs jāiet līdzi laikam.
Kā vienu no komunikācijas virzieniem, kuru skars pārmaiņas var minēt video.
Tiek prognozēts, ka interneta vidē nonāks arvien vairāk video materiālu. Materiāli ar interesantu saturu un vērtīgu, informāciju. Reklāma, tās standarta izpausmē, jau sen nav aktuāla. Cilvēki ir noguruši no centieniem, viņiem nemitīgi kaut ko pārdot.
Video daudzums internetā palielinās tik strauji, ka šobrīd jau ir iespējams sasniegt televīzijas apjomiem pielīdzināmu auditoriju.
Cilvēki pēc dabas ir slinki, tāpēc noskatīties video ir vieglāk kā lasīt garus stāstus mājas lapās ar sadaļas nosaukumu “par mums”. Līdz ar to visa veida komunikācija video formātā kļūs krietni populārāka.
Video speciālistiem, būs rūpīgi jāstrādā pie video satura un pasniegšanas veida, jo tendences rāda, ka mobilo ierīču izmantošana satura skatīšanā strauji pieaug. Statistika liecina ka šobrīd aptuveni 25% cilvēki, kuri apmeklē mājas lapas, ir kādas mobilās ierīces lietotājs (mobilais tālrunis vai planšetdators). Turklāt, šie dati nākotnē augs un mobilo ierīču lietotāji paliks arvien vairāk.
Video ir ļoti efektīvs veids kā komunicēt ar savu mērķauditoriju, taču neaizmirsīsim, ka tā ir tikai viena daļa no visiem komunikācijas kanāliem un patiesi efektīvu rezultātu iespējams iegūt eksperimentējot, un izmantojot dažādus kanālus!
Esiet radoši un droši!