Satura mārketings tiek apspriests bieži un visur. Mūsdienu patērētāji arvien vairāk ignorē tradicionālā mārketinga metodes.
Tie pārslēdz TV reklāmas, bieži nepamana, pat ignorē, reklāmu presē un ir kļuvuši tik advancēti interneta lietotāji, ka baneri un tamlīdzīgi interneta reklāmas rīki ir kļuvuši maznozīmīgi, jo tos vienkārši atspējo “sērfojot” globālajā tīmeklī.
Mārketinga speciālisti ar katru minūti pārliecinās par to, ka tradicionālās mārketinga metodes paliek arvien neefektīvākas.
Taču viss nav tik slikti, kā varētu izskatīties, mums ir alternatīva!
Iepazīstieties! Satura mārketings!
Satura mārketings ir informatīva, noderīga, vērtīga un konsekventa satura radīšana, lai piesaistītu, noturētu un skaidri noteiktu mērķa auditoriju, kā arī sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Populārākās satura formas:

  • VIDEO
  • AUDIO
  • PAMĀCĪBAS
  • PREZENTĀCIJAS
  • SPĒLES
  • U.C.

 

Kāpēc būtu jāizmanto satura mārketinga iespējas?

  1. Ietekme uz lēmuma pieņemšanu, lai veicinātu produkta vai pakalpojuma iegādi.
  • Satura mārketings aizpilda informatīvo trūkumu par produktu vai pakalpojumu. Prezentē uzņēmumu un tā sniegtos pakalpojumus.
  • Pozicionē Jūsu uzņēmumu kā nozares ekspertu, sniedzot klientiem noderīgu un vērtīgu informāciju.

 

2. Potenciālo klientu piesaiste.

  • Satura mārketings ģenerē par 30% vairāk potenciālo klientu nekā citi reklāmas paņēmieni.
  • Prasmīgi veidots, kvalitatīvs satura mārketings biežāk piesaista vērtīgus klientus, kuri bieži vien kļūst par pastāvīgiem klientiem.

 

3. Meklēšanas sistēmu optimizēšana.

  • Nav noslēpums, ka SEO joprojām ir efektīvākais veids kā virzīt savu mājas lapu interneta plašumos. Tomēr, vēl lielāku efektivitāti, iespējams sasniegt apvienojot SEO un satura mārketingu.
  • Meklēšanas sistēmām simpatizē sakārtots mājas lapas kods un kvalitatīvi veidots saturs. Tas viss Jums dod iespēju būt priekšā saviem konkurentiem

 

4. Iespēja pozicionēt zīmolu.

  • Satura mārketinga paņēmieni ne tikai pastāsta par zīmolu, tā produktiem un pakalpojumiem, bet arī izvērsti parāda zīmola priekšrocības. Tāpat iespējams pareizi pozicionēt zīmolu klientu apziņā.

 

5. Veidojam lojalitāti!

  • Ar kvalitatīvi pasniegtu saturu, Jums ir iespēja veidot savu klientu uzticību un lojalitāti.

 

 

Tā kā viena no mūsu galvenajām specialitātēm ir video materiālu sagatavošana, uzskaitīsim video priekšrocības veidojot saturu.

 

 

  • Video rada skatītāja attieksmi nekavējoties, atmiņā paliek 80% no redzētā; 20% no lasītā un 10% no dzirdētā.
  • Video saturs internetā ir pieejams 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā.
  • 90% online pircēju, izvēlēties preci palīdzēja video.
  • 70% jūtas tuvāki kompānijai, ja video saturs viņus ir uzrunājis.
  • 82% skatītāju rodas pozitīva attieksme pret kompāniju.
  • Meklētājiem ĻOTI simpatizē saturs video formātā.
  • Video, smadzenes uztver 60 000 reizes ātrāk nekā tekstuālo informāciju.
  • Prezentatīvs vai informatīvs video palielina izpratni par produktu vai pakalpojumu par 74%.

 

Būt atšķirīgam ir galvenais nosacījums, lai Jūsu uzņēmums tiktu pamanīts, lai par Jums runātu.

Veidojiet un pasniedziet skatītājam maksimāli reālus, simpātiskus piemērus no dzīves un Jūsu klients Jūs sapratīs ātrāk un labāk uztvers viņam paredzēto vēstījumu.

Esiet radoši un droši!

Atbildēt